Sikerrel zárult a Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter első idei nagyrendezvénye

A Gamifikation témakörben rendezett konferencia mintegy 100 fős létszámmal, kiemelkedő érdeklődés mellett zajlott le a tegnapi napon. A rendezvény elsődleges célja az volt, hogy olyan „játékszerűvé tételi" technikák kerüljenek bemutatásra az érdeklődőknek, melyek segítségével a vállalkozások javíthatnak eredményességi mutatóikon, és új ötleteket kaphatnak az üzlet minden területén. A téma bemutatása érdekében a résztvevők megismerkedhettek a Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata által vezetett Sas mob projekt, valamint a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara InCommerce projektje keretében alkalmazott játékosítási megoldásokkal, valamint szakértő előadók segítségével gyakorlati példák segítségével bepillantást nyerhettek abba is, miként lehet a gamifikációt az üzleti/vállalkozási környezetben alkalmazni.
BŐVEBBEN

2018-10-17