Gamifikáció konferencia - előadás anyagok közzététele

A Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter 2018. október 16-án rendezte meg idei első nagy rendezvényét, GAMIFICATION címmel. A Klaszter a téma legtapasztaltabb szakembereit hozta el a rendezvényre. A konferencián olyan „játékszerűvé tételi” technikákat mutattunk meg a résztvevő cégeknek, mellyel eredményességi mutatóikon javíthatnak, inspirációt és rengeteg új ötletet kaphatnak az élet és az üzlet minden területén, valamint megismerhetik azokat a cégeket is, akik már felismerték a gamification előnyét a termékfejlesztés és értékesítés területén.

A Gamificiation egy új vállalati irány is a munkavállalók inspirálására, mely hozzáadott értéket teremt a cég üzleti eredményességében. Tudta-e, hogy egyes kutatások alapján:
- a munkavállalók 30%-a vált munkahelyet 1 éven belül,
- 60%-a munkába lépés első 6 hetében újra munkahelyet vált,
- a döntéseiket 70%-ban a fejlődési lehetőségek határozzák meg?
(Forrás: Games for Business)

Egy munkavállaló elvesztése az első évben a személy fizetésének háromszorosa költséget is jelenthet. Ez vezet ahhoz, hogy a szervezeteknek újra fel kell találni magukat és a tanulási folyamataikat, mely hozzávezet a sikeresség fenntartásához, a jövőbeni üzleti szükségletek azonosításához. A játékosítással az új munkavállalók elvárásait azonosíthatjuk, mellyel az egyén maga is követheti saját fejlődését, ezzel is inspirálva napi munkavégzését és motiváltságát a szakmai munkájában.

Amit ígérni tudtunk a résztvevők számára, hogy a szakmai elismert gamification szakértői megmutatják a játékos technikákat, mellyel akár a konferencia ideje alatt is elsajátíthatja a játékosítás alapjait. Így a cégvezetők akár már következő nap is kamatoztatni tudják új ismeretüket vállalkozásuk termékfejlesztése és értékesítése területén. A konferencián a munkaerő piac széles spektrumát kívántuk elérni a manapság elkerülhetetlen cég kultúra fejlesztés területén. Ez a fajta networking egy fórumon teremt találkozási lehetőséget a kis- és középvállalkozások, marketing- és HR szakemberek, startup cégek, játékosítással és folyamattervezéssel és foglalkozó cégek, egyetemisták, középiskolások, oktatók és előadók, folyamattervezéssel foglalkozó cégek számára. Az érdeklődés óriási volt, alig 2 hét alatt több mint 100 résztvevő regisztrált, illetve a cégek és más szervezetek száma meghaladta az 50-et. Ezzel a nagyságrenddel az új üzleti kapcsolatok építésére és a tapasztalatok megosztására is hatékony teret biztosítottunk.

Az elhangzott előadások elérhetők a lenti linkeken:
- Filák Péter, business development director, Games for Business
- Damsa Andrei, szakmai vezető, NetCoGame
- Sárosi Róbert, CEO, Founder, Duelbox - Event Gamification
- Martonosi János, kommunikációs vezető, Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
- Heves Gábor, Regional Environmental Center és Kormányos József, GriffSoft Zrt.
- Jánosi Dóra, befektetési menedzser, Hiventures
- Susányi István, klaszter szakértő, Szoftveripari Innováció Pólus Klaszter

2018-11-06